sobota, 23 sierpnia 2014

DNI ZWARDONIA

Tegoroczne VII - DNI ZWARDONIA (sołectwa gminy Rajcza) przypadły w tzw. długi weekend. Rozpoczęły się już po południu 15 sierpnia 2014r. Publiczność i pogoda dopisały, więc i impreza była bardzo udana. Oprócz miejscowych mieszkańców przybyło wielu gości z bliska i daleka... Trzeba zwrócić uwagę na duże zaangażowanie w organizację tego święta, tut. stowarzyszeń  i grup lokalnej społeczności. Pokazuję to na mini foto-reportażu. Wszystkim należą się wielkie, wielkie gratulacje. Życzę aby wytrwali w tej pracy i nie przejmowali się malkotentami. Ponadto w minionym roku w kościele parafialnym został założony nowy piękny witraż. I ja tam byłem, jadła i napojów skosztowałem, płuca przewietrzyłem na szlaku a do domu szczęśliwie wróciłem.



























































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz