piątek, 12 kwietnia 2013

Wiosna kulturalna 2013r. w ZSOiZ w Siemianowicach Śl.


WIOSNA KULTURALNA - 2013r.
Dnia 9 kwietnia 2013r., 12-1 Hufiec Pracy oraz Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Siemianowicach Śląskich, w ramach WIOSNY KULTURALNEJ 2013, zorganizowali przegląd Amatorskiej Twórczości Artystycznej Młodzieży OHP Województwa Śląskiego.
Występy artystyczne rozpoczęły się od prezentacji multimedialnej przygotowanej przez przewodniczącego Rady Młodzieżowej 12-1 HP. Prezentacja miała na celu przedstawienie oraz ukazanie działań wychowawczych w tut. Hufcu i Szkole. Następnie młodzież przedstawiła swoje możliwości artystyczne w występach wokalnych, tanecznych, skeczach, parodiach wokalnych, recytacji wierszy, pracach plastycznych (rysunek, fotografia), kulinarnych, itp.   
W ramach Wiosny Kulturalnej odbyło się rozstrzygnięcie Konkursu na Plakat- „2013 Rok Europejskim Rokiem Obywateli”. Premiowane były trzy pierwsze miejsca.
W konkursie udział wzięły następujące jednostki:
OSiW Dąbrowa Górnicza, ŚHP Żywiec,  HP Skoczów,  ŚHP Myszków, HP Pszczyna, HP Tychy, ŚHP Bielsko-Biała, HP Gliwice, ŚHP Jaworzno, HP Rybnik,  HP Siemianowice Śl.  
Równolegle z tymi imprezami odbywał się międzyszkolny turniej w halowej piłce nożnej pn. „Cztery Pory Roku - Wiosna 2013”. Radosną niespodziankę sprawili  uczniowie  ZSOiZ i HP w Siemianowicach Śląskich  zajmując pierwsze miejsce.
Zwycięzcy w poszczególnych kategoriach otrzymali dyplomy, nagrody i puchary.
Wiosenna impreza wzbudziła podziw zaproszonych gości, a udała się dzięki wspólnemu wysiłkowi całej społeczności szkolnej tj. grona pedagogicznego, młodzieży szkolnej i służb pomocniczych. Podczas występów widać było duże zaangażowanie młodzieży a uczniowska (koleżeńska) publiczność gromkimi oklaskami nagradzała występy.
I ja tam byłem, występy podziwiałem, lekcje podglądałem, potraw skosztowałem a ponadto kilka fotek zrobiłem.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz